Woliera Strona Główna Woliera
Forum dla milosnikow ptactwa

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy!!!
Autor Wiadomość
Vela 


Województwo: zachodniopomorskie
Dołączyła: 21 Maj 2008
Posty: 2
  Wysłany: 2008-05-22, 04:30   pomocy!!!

Witam wszystkich,
Mam pytanie, a nawet kilka w temacie wolier.
Sprawa wygląda tak, że kompletnie nie znam się na ptakach, ale studiuję architekturę krajobrazu i obecnie jestem na etapie robienia magisterki - ogólnie jest to projekt minizoo ze zwierzętami gospodarskimi. W planach mam też zaprojektowanie 3 wolier: z ptakami wodnymi, z kurakami (przepraszam, jeżeli używam złego słownictwa, ale nie wiem jak to nazwać ptaki grzebiące?) i trzecia woliera z gołębiami, albo innymi latającymi.

Dobra przechodzę do konkretów:
1. Czy są firmy, które sprzedają woliery gotowe, ale takich konkretnych wymiarów? Jak tak, to prosiłabym o namiary. Chodzi mi tu najbardziej o tą wolierą dla gołębi.
2. Jakie ptaki polecacie? Szczególnie chodzi mi o kury itp., jakie gatunki można bez problemu trzymać w jednej klatce i które nie mają szczególnych wymagań?
3.Czy jeżeli w wolierze dla kaczek będą takie kaczki jak karolinka lub mandarynka to czy woliera musi mieć siatkę na górze (w miejscu gdzie planuję umieścić tą wolierę rośnie drzewo)? Jakie inne gatunki mogą być w jednej wolierze?
4. Co do gołębi podobne pytanie: Jakie gatunki/odmiany?

Założenie jest takie, że ma być to na maxa edukacyjne dla dzieci, dlatego zależy mi na jak największej liczbie rodzajów ptaków (ma być kolorowo i głośno :) )

Planowane wymiary wolier to:
Dla kur: 12x9m
Dla wodnych:15x14
Dla gołębi: brak koncepcji

5.Myślicie, że te wymiary są wystarczające?

Ostatnie pytanie: 6. Proszę o polecenie fachowej literatury związanej z hodowlą ptaków i planowaniem i budową wolier.


Za wszelką pomoc z góry pięknie dziękuję!!!!
 
 
wanted 
wanted



Województwo: pomorskie
Pomógł: 34 razy