Woliera Strona Główna Woliera
Forum dla milosnikow ptactwa

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kiedy kura zaczyna kwoczeć
Autor Wiadomość
gregory 


Województwo: podkarpackie
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-01-16, 14:07   Kiedy kura zaczyna kwoczeć

Powiedzcie mi jak poznać kiedy kura robi się kwoką, co wtedy robić? Kiedy przestać zabierać jaja z gniazda bo jestem zielony w tych sprawach :ops:
Ostatnio zmieniony przez Iro_mak 2011-03-10, 19:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
ShowGirl 
REDAKTOR



Województwo: łódzkie
Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 29 Maj 2010
Posty: 1000
Wysłany: 2011-01-21, 03:03   

Kiedy zaczyna wysiadywać spędza dużo czasu w gnieździe a w zasadzie później siedzi tam cały czas [schodzi na jedzenie i picie], jak zabierasz jej jajka to tak jakby skrzeczy na Ciebie, albo czasem i lekko dziobnie, niektóre narzucają tez na siebie jakieś słomki itp z otoczenia.
Wtedy można podłożyć jej tyle jaj ile się planuje mieć kurczaków, zależnie od wielkości kwoki ile się pod nią zmieści - żeby na wszystkich siedziała taki sam okres czasu. Dobrze też zapewnić jej zaciszne miejsce do wysiadywania jeśli gniazdo takie nie jest - np jeśli ciągle niosą się do niego inne kury. Wtedy jeśli ją trzeba przenieść do innego miejsca [najlepiej zanim podłożymy wszystkie jaja - żeby mogła się odpowiednio umościć w gnieździe to nie będzie się później tak wierciła na jajkach] to najlepiej robić to wieczorem gdy jest śpiąca, i dać jej np 1 jajko tam, a pod koniec następnego dnia resztę. Powodzenia:) Poczytaj forum, znajdziesz dużo informacji.
_________________
głównie białe kury .
mój wątek : http://www.forum.woliera....p?p=83910#83910
 
 
Mateusz..7.. 



Województwo: podlaskie
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 119
Wysłany: 2011-03-08, 20:24   
   Nr Tel.: 886504618